Carta al veïnat de Sito Canga en la seva despedida com a alcalde de Sant Adrià


Us escric aquesta carta sabent que serà la meva última "Carta als veïns". Us vull comunicar que he pres la decisió meditada i compartida amb la meva família de, en els propers dies, fer efectiva la meva renúncia a les responsabilitats a l'Alcaldia.

És una decisió presa després d'una profunda reflexió. Pràcticament es compleixen 17 anys des de que vaig accedir a l'Alcaldia. Ho vaig fer amb l'orgull d'una persona que estimava i estima la seva ciutat i amb una idea clara del que ha de ser un càrrec públic: una persona que sabia perfectament que a partir d'aquell moment tenia més obligacions i menys drets.

M'he esforçat, conjuntament amb tota la ciutadania, a transformar Sant Adrià  i crec que puc dir amb objectivitat que alguna cosa hem fet. De fet, hi he posat tot el meu esforç, fins i tot prenent temps a la meva vida personal i familiar.

Passats aquests anys, entenc  que haig de deixar pas a una altra persona amb més energia, que agafi el relleu i que sigui capaç de liderar i donar resposta als reptes pendents i als nous que es puguin presentar.

Us demano que no interpreteu aquesta decisió com una traïció, tot al contrari, és un acte de responsabilitat basat, en primer lloc, en la creença que l'exercici de la política no és etern i, en segon lloc, en la convicció que un alcalde ha d'estar a disposició de la ciutadania les 24 hores del dia, que és el que sens dubte he fet durant tots aquests anys. Me'n vaig amb el cap ben alt perquè tinc la tranquil·litat d'haver fet tot el que estava en les meves mans per millorar Sant Adrià i la qualitat de vida dels seus ciutadans i ciutadanes.

La meva forma de ser, d'implicar-me en els temes i intentar evitar per tots els mitjans els conflictes, potser ha fet de mi un alcalde atípic. Per això, només de pensar que no puc continuar donant la mateixa força i dedicació en l'exercici de les meves responsabilitats i en conseqüència que la ciutadania pugui perdre la confiança en mi, em fa dir: fins aquí hem arribat.

Demano disculpes a qui hagi pogut defraudar perquè aquesta no ha estat la meva intenció. A tots us agraeixo els ànims i el suport que sempre m'heu donat, especialment en els moments de dificultat, que els he tingut. També ara, i potser més que mai, us vull al meu costat. Gràcies per tot.
Visca Sant Adrià!


Entrades populars